diumenge, 15 de gener del 2017

Projecte Etwinning



La setmana passada amb na Yasmin i el meu grup d’anglès vàrem començar a fer un projecte d'etwinning, un projecte en conjunt amb altres escoles europees. Consisteix en aprendre i conèixer altre gent com noltros nins i nines del col·legi Sant Bonaventura d’Artà.

La setmana passada vàrem començar escrivint el nostre perfil per l’entrada del Blog del projecte. Jo el primer que vaig fer va ser la redacció i desprès vaig fer el meu avatar per la foto de perfil. El més complicat era que la redacció, només permetia fins a 100 lletres! Ja sé que pareix molt, però quan comences a escriure no te pots aturar.

També vàrem elegir nom per la mascota, el vàrem elegir entre els dos grups, va ser molt divertit !
Aquesta setmana hem fet uns murals de festes i fires de Mallorca per enseñar un poco mes la nostre preciosa illa als nins i nines i que mos coneguin un poc més.

A mí m’agrada molt aquest projecte i esper seguir fent-lo perquè és molt divertit i a més aprenem moltíssim més!

MR. G.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada