diumenge, 19 de febrer del 2017

ENTRE PÒSTERS I DIÀLEGS

Fa 2 o 3 setmanes a anglès vàrem començar un treball sobre el tipus d'informació que ha de dur un pòster. Amb aquest treball volíem practicar un nou vocabulari i aprendre a presentar informació.

El treball consistia en que cadascú havia de fer un pòster sobre una festa, fira o parc d'atraccions de Mallorca. Per fer això només teníem 1 sessió en la qual havíem de realitzar tot el treball i després entregar-ho.

Al següent dia, ens varen dividir en grups de 3 o 2 persones per continuar el treball. Aquesta vegada no era fer un pòster sinó que tractava de realitzar un diàleg el qual després presentaríem a tota la classe. Ens varen donar 2 opcions de diàleg: fer d'una agència de viatges o fer de turistes. Cada grup va triar una opció i després va començar.

A classe ens varen donar 2 sessions per poder fer el diàleg. A la primera sessió ens deien els grups i començaven a pensar-lo i escriure'l. La segona sessió era per practicar, se suposava que entre tot aquest temps ja s'havia acabat o avançat. A l'hora de practicar podíem demanar a na Victòria qualque dubte de pronunciació, significat, presentació...

Divendres vàrem presentar el treball. En arribar a la classe na Yasmin ens va repartir uns paperets: hi havia els números de l'1 en es 5. Això era per saber l'ordre en que presentaria cada grup. Quan vàrem començar a presentar, el grup que li tocava preparava tot el que anava a utilitzar, ja que en el diàleg havíem d'introduir el pòster que havíem fet.


Tot i que ens vàrem posar molt nirviosos les presentacions varen sortir molt bé. Varen ser bastant originals i divertides. En acabar de presentar tots, ens varen dir la nota que havíem tret també vàrem fer crítiques constructives a cada grup, ja que és una bona forma de saber en el que has de millorar. Ha estat una gran experiència!                                          

E.N.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada